Tuesday, December 23, 2008

Finally... our own place!

Dis met groot dankbaarheid wat ek vandag vir julle skryf hier uit ons eie plekkie uit. Ons woonstel is so 1,000 square foot groot, net om julle 'n idee te gee. En ons internet is vandag ingestel. Ek is soooo bly en dankbaar daarvoor.

Julle sal nooit raai nie. Onthou julle die kelner waarvan ek so 'n rukkie terug geskryf het? Ryan? Wel, nou die dag staan ons en gesels (ek gaan groet maar altyd as ek in die mall is). Ek se toe vir hom ons trek Jebel Ali toe. Hy vertel my toe dat hy elke Vrydag Jebel Ali toe kom want sy kerk is hier. Ek steur myself toe nie baie daaraan nie, want kerk kan baie ander betekenisse he hier in die Emirate. Hy vra toe vir my: "Mam, if you don't mind me asking, what religion are you?" Ek se toe Christen. Ek vra toe vir hom watter godsdiens hy is... Hy se "a born-again Christian"! Is dit nie great dat die eerste persoon met wie ek hier vriende maak, 'n Christen is nie??? Ek het sy nommer geneem en ons sal een Vrydag saam met hom kerk toe gaan.

Vir die van julle wat oor Percy se tattoo gewonder het... Dis fake! Dit het na 'n week afgewas. Mmmmmm, gedink ons haak nou uit ne!! Shame on you!



Dis nou 'n moeilike tyd om vriende te maak as gevolg van Kersfees. Almal is by vriende en familie. Ons netwerk sal waarskynlik begin groei van vroeg Januarie af.

Percy doen uitstekend by die werk. Hy het al 'n hele paar veranderinge aangebring en die mense hou baie van hom. Die werkers is blykbaar gewoond daaraan dat die bestuurders soos royalty hanteer word. Hulle eet selfs apart. Percy het dit afgeskaf. Hy en sy bestuurspan sit tussen die tegnikuste en hy het selfs eendag sover gegaan as om hulle te bedien. Dit het blykbaar 'n baie groot impak op die werkers gehad. Bid asseblief vir ons terwyl Percy die Strengths coaching daar probeer inkry. Dit sal baie groot deure vir my oopmaak en my lekker besig hou.

Die Al Futtaim groep, waaraan Toyota behoort, is baie groot hier in die UAE. Hulle besit baie winkels ook, soos bv Panasonic. En as Percy sy Al Futtaim kaartjie flash, kry ons afslag. So as ek by Al Futtaim inkom, kan dit baie groot deure vir ons oopmaak. Ek het nog nie gehoor van die Gallup mense nie, so ek gaan maar voort om my ding te doen met die ondersteuning van ons organisasie in Suid Afrika, Africanmosaic.

Kersfees hier is nogal groot. Dis nou die gekommersiele deel van Kersfees. Kersbome, ysbere, pikkewyne, nie baie kersvaders nie. Of nie wat ek in elk geval gesien het nie.

Ek is baie bly dat ons ook "DSTV" vandag gekry het. Nou kan ek die krieket volg. En dit lyk vir my daar is iets om te volg!! Ons het gewen!! Go Proteas!!

Hey, laat ek gaan. Ek moet nog die huis skoonmaak, al die klere wegpak en uitfigure hoe die TV remote werk. :-)

As ons nie weer gesels nie, baie geseende Kersfees en mag die nuwe jaar vir julle mooi dinge bring hoor!

Magriet
namens Percy.

No comments:

Post a Comment

Hey, skryf wat jy dink!