Wednesday, December 17, 2008

Stort?




Hi julle,

Ek sit hier in Starbucks, hulle het gratis internet vir mense soos ek wat nog nie by die huis het nie. Ons goed het vandag gearriveer, ons kort nog net die yskas en die wasmasjien.

Baie van julle het my gevra... wat is hierdie stort affere? Wel, hier bo het ek vir julle 'n prentjie gesit. Hulle het nie toilet papier hier nie, jy moet maar stort as jy klaar die toilet gebruik het... :-) Darem nie heeltemal nie. Jy kan maar kies wat jy wil gebruik, toilet papier of die stort. Sien julle die kraan net regs van die "stort"? Wel, by die werk maar Percy die kraantjie vol oop. Imagine the surprise!! So 'n stort kan nogal skop! Soos 'n vriendin vandag genoem het, hulle drip-dry seker... vandaar die rokke! :-)

Ons trek nou nie vandag in nie, al is die bed al daar. Sal seker Vrydag intrek. Kan nie wag om my eie plekkie te he nie, daar waar ek my fotos kan opsit.

Ons gaan miskien Vrydag na die Abu Dhabi motorskou toe. Ek ken iemand wat in Abu Dhabi werk, Chris Bruce. Hy het destyds Vlam by my gekoop. Wereld is klein ne! Vir die wat nie weet nie, Vlam was my oranje Ford Escourt wat ek gery het voor ek Percy ontmoet het. Dit was in die dae toe ek nog een kar besit het. Met Percy is dit mos 'n kar per jaar :-)

Hier is 'n foto van Percy se tattoo! As julle nie die foto kan sien nie, click in gmail op "Display images below".



Percy geniet sy werk baie. Daar's baie druk, hy werk van 7:30am en kom eers 6:30pm by die huis. Hy het al 'n hele paar veranderinge in die werkplek gemaak, dinge wat baie beter werk as voorheen. Hy werk baie hard om homself te bewys.



Hy stuur liefde en groete vir julle almal. Hy't vandag vroeg van die werk afgekom want hy's opgewonde om sy 42" Plasma skerm te sien.

Nou ja, groete hoor, ons gesels weer later! Ek sal laat weet wanneer ons internet het sodat ons lekker op skype kan gesels!

Perc & Griet

No comments:

Post a Comment

Hey, skryf wat jy dink!